Obrazek gra planszowa Eliksir Mnożenia

-23%

Cena nowej
31.00 PLN 39.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Zabawka Roku Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Bambusowe mini gry: Kółko i Krzyżyk
Brak
14.90 PLN 19.95 PLN
BrainBox: Matematyka Plus
49.00 PLN 67.00 PLN
Fundels: Nauka Rysowania
Brak
7.00 PLN 12.00 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

dla dzieci

edukacyjne

słowne i liczbowe

Kategorie świat
edukacyjne (Educational)
matematyczne (Math)
Kod producenta
5902650611832
Numer katalogowy
3995
Mechnika
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2018
Autor
Julien Lamouche
Nazwa oryginalna
MultipliPotion
Ocena na BGG
6.25
Pudełko zawiera
60 kart (24 karty z zielonymi potworami, 36 kart z fioletowymi potworami)
instrukcja
Pudełko 14 x 21 x 4 cm
Pudełko wymiary
14 x 21 x 4 cm
Waga około
280 g
Zabawka Roku
2018 (miejsce 1)
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Po magicznej pracowni rozpierzchły się potwory: duże, mniejsze, kolorowe… Każdemu czarodziejowi zależy, by je złapać, ale najbardziej - żeby zrobić to szybciej niż przeciwnik!

Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. Aby to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy.

Wydaje się proste? Nie tak bardzo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali!

Na czym to polega?

Każdy z graczy ma na ręce komplet dwustronnych kart: na górze każdej z nich znajduje się potwór oznaczony liczbą, a na dole - eliksir z numerem. Zadaniem graczy jest wykładać karty w taki sposób, aby w ich części stołu znalazła się kombinacja cyfr-eliksirów, których iloczyn będzie równy numerowi jednego z potworów przeciwnika. Oznacza to, że każda wykładana przez nas karta ma dwie funkcje - dla nas narzędziem jest strona z eliksirem, natomiast dla przeciwnika ważne są potwory, które stanowią jego cel.

Zwycięża gracz, który jako pierwszy schwyta 5 potworów.