Obrazek książka, komiks Dziennik: Wyprawa 1907
FoxGames

-69%

Cena nowej
  11.01 PLN 34.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 11.01 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Dziennik: Zagadkowa Podróż przez Czas
Brak
  17.96 PLN 29.95 PLN
Dziennik: Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie
Brak
  12.63 PLN 34.99 PLN
Dziennik: Zagadkowa Podróż
Brak
  17.06 PLN 29.95 PLN
Bocian Lucek. Komiks Paragrafowy
Brak
  29.70 PLN 49.99 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Dziennik >>
Producent
FoxGames
Seria
Dziennik
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

paragrafowe

Kod producenta
9788328071605
Numer katalogowy
5572
Okładka
twarda
Liczba stron
144
Wydanie
polskie
Wiek
od 12 lat
Rok premiery
2019
Rok wydania
2019
Pudełko 14.5 x 22.5 x 1.5 cm
Pudełko wymiary
14.5 x 22.5 x 1.5 cm
Waga około
275 g
Dziennik: Księga Rytuałów
  21.57 PLN 35.00 PLN
Dziennik: Wyprawa 1907
  11.01 PLN 34.90 PLN
Dziennik: Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie
  12.63 PLN 34.99 PLN
Dziennik: Zagadkowa Podróż
  17.06 PLN 29.95 PLN
Dziennik: Zagadkowa Podróż przez Czas
  17.96 PLN 29.95 PLN
 

Nowa przygoda dla fanów Dziennika 29

Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…

Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.