Obrazek książka, komiks Dom Pełen Zła
FoxGames

-68%

Cena nowej
  9.84 PLN 29.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 9.84 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Star Wars: Shatterpoint - Kryć się!
Brak
  239.00 PLN 324.95 PLN
Cartaventura. Winlandia
  35.90 PLN 44.90 PLN
Horror w Arkham LCG: Kampania Na Krawędzi Ziemi
Brak
  236.90 PLN 279.90 PLN
Dorfromantik
  129.90 PLN 169.99 PLN
Producent
FoxGames
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

paragrafowe

Kod producenta
9788366526037
Numer katalogowy
6228
Okładka
twarda
Wydanie
polskie
Liczba graczy
od 1 osób
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Steve Jackson
Pudełko 14.5 x 22.5 x 2 cm
Pudełko wymiary
14.5 x 22.5 x 2 cm
Waga około
300 g
 

Pewnej deszczowej nocy Twój samochód odmawia posłuszeństwa. Postanawiasz szukać pomocy w najbliższej posiadłości. Nie wiesz jednak, że przekroczenie progu tego domostwa było największym błędem w Twoim życiu. W tej historii nie ma łatwych wyborów, a zło czai się tuż za rogiem.

Książki paragrafowe to rodzaj jednoosobowej gry fabularnej. Jednak zamiast teatru wyobraźni, jak ma to miejsce w grach RPG, gracz przeżywa swoje przygody poprzez odkrywanie kolejnych paragrafów, które wskaże mu opowieść. Książki paragrafowe przenoszą czytelnika w samo centrum zdarzeń. To on decyduje, w jaki sposób potoczy się fabuła całej opowieści - każdy jego wybór napędza akcję.

Mechanika gry jest bardzo prosta i opiera się na statystykach postaci oraz rzutach kośćmi. W trakcie swojej przygody gracz przemieszcza się po świecie gry, decydując, jaką ścieżkę wybrać. Na swojej drodze spotyka zarówno sprzymierzeńców jak i wrogów, z którymi musi wejść w interakcję, nierzadko opowiadając się po stronie dobra lub zła. To od gracza zależy, czy jego przygoda zakończy się sukcesem.