Obrazek gra planszowa Dizzle

-31%

Cena nowej
35.90 PLN 52.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Duże Sumy
39.90 PLN 57.00 PLN
Rzuć na Tacę
Brak
42.90 PLN 49.95 PLN
Osadnicy: Wykreślane Imperium
54.00 PLN 79.95 PLN
Dice City PL + KARTY PROMO
Brak
109.00 PLN 149.95 PLN
Producent
Schmidt
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 1 osoby

kości

kościane

Kategorie świat
kościane (Dice)
Kod producenta
4001504882419
Numer katalogowy
6042
Mechnika
dobieranie (Drafting)
papier i ołówek (Paper-and-Pencil)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
Wydanie
międzynarodowe
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2019
Rok wydania
2020
Autor
Ralf zur Linde
Nazwa oryginalna
Dizzle
Ocena na BGG
6.92
Pozycja na BGG
2277
Poziom trudności
1.27 na 5
Pudełko zawiera
notes z arkuszami gry
4 pisaki
13 kości
instrukcja
Pudełko 13 x 18 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
13 x 18 x 4.5 cm
Waga około
350 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gra Dizzle to kolejna gra typu roll&write. Jedna osoba rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie zabiera jedną z nich. Pozostali gracze również zabierają po jednej kostce. Jeśli kilka kostek pozostanie, należy kontynuować ich wybieranie (zaczynając od gracza rozpoczynającego), aż do ich wyczerpania. Wybraną kostkę kładzie się na arkuszu gry według następujących reguł:

- musi być na wolnym, nie skreślonym polu
- musi być na polu z identyczną liczbą oczek jak na kostce
- musi być umieszczona na polu przyległym pionowo lub poziomo do już skreślonego pola
- kolejna kostka może być dołożona na pole sąsiadujące z położoną wcześniej kostką
- o ile ma taką możliwość, gracz musi wziąć i dołożyć kostkę

Na koniec każdej tury, gracze zaznaczają zajęte przez kostki pola krzyżykiem. W ten sposób gracze skreślają coraz więcej pól. Niektóre pola mają akcje specjalne lub dają dodatkowe punkty na koniec gry. Liczba rozgrywanych rund zależna jest od liczby graczy. Gracz, który będzie miał na koniec gry najwięcej punktów - wygrywa.

Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest wtedy zebranie możliwie jak największej liczby punktów.