Obrazek gra planszowa Carta Impera Victoria (edycja polska)

Cena nowej
35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

7 Cudów Świata: Pojedynek
79.90 PLN 109.00 PLN
Dixit (nowa edycja)
102.90 PLN 139.95 PLN
Innowacje - Echa przeszłości
Brak
59.00 PLN 89.00 PLN
Producent
Funiverse
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

cywilizacyjne

karciane

Kategorie świat
cywilizacyjne (Civilization)
karciane (Card Game)
Kod producenta
3760269590182
Numer katalogowy
4310
Mechnika
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 20 do 40 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2018
Autor
Rémi Amy
Nazwa oryginalna
CIV: Carta Impera Victoria
Ocena na BGG
6.26
Pozycja na BGG
4493
Poziom trudności
2.05 na 5
Pudełko zawiera
4 planszetki
1 moneta kultury
104 karty
instrukcja
Pudełko 11 x 15.5 x 11 cm
Pudełko wymiary
11 x 15.5 x 11 cm
Waga około
480 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.

Tworzenie tymczasowych sojuszy może być najlepsze, aby zapobiec triumfowi innego gracza... i pamiętaj, niekiedy atak jest najlepszą obroną!

Bardziej szczegółowo - gracz wygrywa, gdy osiągnie hegemonię w jednej z domen. Jeśli tak się nie stanie i nie będzie więcej kart do dobrania, gra się kończy, a gracze podliczają większości w każdej z domen, czym punktują, aby określić zwycięzcę.

Carta Impera Victoria obejmuje sześć obszarów konkurencji (domeny): armię, religię, ekonomię, naukę, kulturę i utopię. 104 karty w grze są podzielone na trzy wieki, które reprezentują naturalną ewolucję globalnej cywilizacji na osi czasu, ale karty każdej z domen nie są podzielone równo. Na przykład, po zakończeniu drugiego wieku, jeśli jeszcze nie osiągnąłeś hegemoni w religii, czas pomyśleć o innej strategii.

Każda domena daje inną moc. Istnieją również różne rodzaje tych mocy, dwa poziomy efektów stałych i jeden efekt odrzuconej karty dla każdej domeny. Wykorzystanie kombinacji tych mocy będzie konieczne, aby być pierwszym, który osiągnie hegemonię - ale użycie tych mocy jest również sposobem, aby powstrzymać innych zawodników przed zwycięstwem.

Będziesz potrzebował wszystkich swoich umiejętności dyplomatycznych, aby uzyskać pomoc od innych i zapobiec wygranej innego gracza.

Dzisiejszy przyjaciel może być jutrzejszym wrogiem, więc uważaj na resztę i pomyśl, która kombinacja mocy może doprowadzić do niespodziewanego zwycięstwa! Bądź pierwszy, który z niej skorzysta!

Gra Carta Impera Victoria zawiera zasady gry 1 na 1, gry zespołowej 2 na 2 i gry dla 3-4 graczy.