Obrazek gra planszowa A kysz

-57%

Cena nowej
14.90 PLN 33.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Hau- Gra na każdą kieszeń
12.90 PLN 15.95 PLN
Gloomhaven: Szczęki Lwa
249.90 PLN 269.99 PLN
Rum- Gra na każdą kieszeń
12.90 PLN 15.95 PLN
Producent
FoxGames
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

karciane

Kategorie świat
karciane (Card Game)
zwierząta (Animals)
Numer katalogowy
6887
Mechnika
papier-kamień-nożyczki (Rock-Paper-Scissors)
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 1 do 8 osób
Czas gry
od 20 do 20 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2021
Autor
Adrian Dinu
Nazwa oryginalna
Scare It!
Ocena na BGG
6.02
Pozycja na BGG
9115
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko 11.5 x 15.5 x 3.5 cm
Pudełko wymiary
11.5 x 15.5 x 3.5 cm
Waga około
120 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

A kysz! to urocza gra karciana dla młodszych i starszych, w której uczestnicy zabawy będą starali się przestraszyć jak najwięcej zwierzaków należących do przeciwnych drużyn. Słoń boi się myszy, mysz – kota, kot ucieka przed psem, a pies – przed słoniem. Zwycięży ta osoba, która jak najlepiej poradzi sobie z tą niecodzienna układanką. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów. Gracze otrzymują je za każde zwierzę, które na koniec gry pozostanie na stole i będzie pasowało do kart sekretnych celów danego gracza.

Jak grać?

  1. Gracz w sekrecie dowiaduje się, które zwierzę i kolor stada należy do niego.
  2. W swoim ruchu przekłada jednego zwierzaka tak, aby przestraszył on innego.
  3. Wygrywa gracz, który na końcu gry będzie miał na stole jak najliczniejsze stado.