Obrazek gra planszowa 1920 (edycja polska)

-25%

Cena nowej
169.95 PLN 225.00 PLN
Rabat 0 %

Dostępny w dniu premiery
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Diuna: Imperium + karta promocyjna
161.90 PLN 219.95 PLN
Puerto Rico (III edycja)
129.95 PLN 179.90 PLN
Imperial 2030
72.90 PLN 189.00 PLN
Producent
Phalanx
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

strategiczne

Ocena na BGG
9.5 na 2 głosy
Nazwa oryginalna
1920
Numer katalogowy
6516
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
2 (z wariantem dla 3 osób) (zalecane 2) osób
Czas gry
od 120 min.
Rok premiery
2021
Rok wydania
2021
Autor
Jarosław Flis
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Premiera: ok. IV kwartał 2021

Rok 1920. Na Europę pada cień zbliżającego się giganta, wznoszącego sierp i młot, aby rozbić imperialistyczny porządek Starego Kontynentu. Czerwona rewolucja szybko przeradza się w krwawą rzeź, napędzaną gwałtem, wyzyskiem i nienawiścią. W łunie pożarów bolszewicka fala prze na zachód. Na jej drodze do wycieńczonej Wielką Wojną Europy staje niedawno odrodzona Rzeczpospolita.

 „1920” to asymetryczna dwuosobowa gra strategiczna o pierwszej bolszewickiej próbie podboju Europy. Sowieckie i polskie siły angażują się w szybkie kampanie, walcząc na ogromnym obszarze rozciągniętym od Smoleńska i Kijowa po Kraków i Warszawę. Czy Armia Czerwona zatriumfuje, wyciągając rękę ku buntującym się na powojenną biedę proletariatom Niemiec i Francji? Czy to może Polacy odniosą zwycięstwo, które określać będzie można jedynie „Cudem”?

 Gracze mogą opanować grę poprzez cztery krótkie scenariusze, stopniowo wprowadzające w mechaniki linii kontroli jednostek, transportów kolejowych, przewagi w morale oraz pozwalające zrozumieć strategiczny kontekst teatru wojny, na którym toczą się działania. Dalsze zasady wprowadzają koncepty rewolucyjnej mobilizacji organizowanej przez znienawidzoną sowiecką policję polityczną Czeka, rozdartej lojalności Ukraińców, walczących po obu stronach frontu i formowania się polskiej Armii Ochotniczej.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze