Obrazek gra planszowa 11 bierze !

-30%

Cena nowej
31.90 PLN 44.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

X bierze !
29.90 PLN 42.00 PLN
5 bierze !
29.90 PLN 41.95 PLN
6 bierze! Gra planszowa
66.90 PLN 99.95 PLN
Antarktyda
39.90 PLN 169.00 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

Kategorie świat
karciane (Card Game)
Kod producenta
5906395350582
Numer katalogowy
6602
Mechnika
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 7 osób
Czas gry
od 25 do 35 min.
Rok premiery
2010
Rok wydania
2021
Autor
Wolfgang Kramer
Nazwa oryginalna
11 nimmt!
Ocena na BGG
6.29
Pozycja na BGG
3191
Poziom trudności
1.21 na 5
Pudełko zawiera
100 kart z byczymi głowami
10 kart byków
instrukcja
Pudełko 9.5 x 12.5 x 2 cm
Pudełko wymiary
9.5 x 12.5 x 2 cm
Waga około
200 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Każdy kto lubi 6. bierze! pokocha 11. bierze!, w której liczba stosów dynamicznie się zmienia, co wymusza zmianę taktyki i strategii!

Gracze zagrywają karty z ręki na stosy kart, znajdujące się na środku stołu. Na początku gry, każdy ma na ręce dziesięć kart, a na stole jest jeden stos, na który można zagrywać karty.

W swojej turze gracz wybiera jedną kartę z ręki i wykłada na stos. Są dwie zasady zgodnie z którymi dokłada się karty:

1. Wartości kart w stosie muszą być w kolejności rosnącej.

2. Różnica wartości karty dokładanej i wierzchniej karty stosu nie może być wyższa niż dziesięć. Jeśli gracz nie ma żadnej karty, którą mógłby dołożyć zgodnie z tą zasadą, musi zebrać stos.

Kiedy gracz zbiera stos, sam wybiera, który z nich chce zebrać. Nie może jednak przy tym przeglądać kart w stosach, ani sprawdzać ile ich jest. Zebrane karty bierze na rękę. Jeśli w stosie są więcej niż trzy karty, gracz otrzymuje kartę byka.

Karty byków pozwalają na zagranie więcej niż jednej karty w turze, więc warto je zbierać, aby szybciej pozbyć się kart z ręki. Za każdym razem kiedy gracz zbiera stos, odkrywa się dwie karty ze stosu do dobierania - będą to nowe stosy. Dzięki temu liczba stosów się zwiększa, co wymusza na graczach zmianę taktyki i ciągłe myślenie nad kolejnym ruchem.

Kiedy jeden z graczy zagrał wszystkie karty z ręki, runda dobiega końca. Następuje podliczenie ujemnych punktów. Gracze sprawdzają ile byczych głów znajduje się na kartach, które zostały im na ręce. To ich punkty ujemne, które należy zapisać. Rozgrywa się tyle rund, ilu jest graczy. Wygrywa osoba, która będzie miała najmniej ujemnych punktów!