Rycerstwo Małoposkie i Śląskie |
Regularne testy gry odbywają się w klubie AsGame zapraszamy :-)
Kategoria gry: strategiczna, ekonomiczna
Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: 60 - 120 minut
Jest to gra planszowa o przeznaczaniu, które z dniem kiedy się rodzimy odciska piętno na naszym zachowaniu i postępowaniu. Gra o relacjach z ludźmi dzięki którym jesteśmy tak silni jak wiele oni mogą. Oby Was nie zmylił pierwszy obraz gry, nie jest to gra tylko strategiczna ani tylko ekonomiczna. Owszem występują w niej te elementy. ale to nie one decydują o naszym zwycięstwie. W tej grze słabość, z którą rodzi się nasza postać (władca) może okazać się kluczem do zwycięstwa. Kluczem okazuje się również odpowiednio dobrany krąg jego współpracowników (dworzan). Bez nich, ich koligacji i umiejętność, władca byłby tylko Panem jednej małej wioski, a nie liczącym się pretendentem do Korony Piastów. Nie jest to gra na 1 rozgrywkę. Każda partia wymaga od gracza wypracowywania unikalnej strategii zwycięstwa. Złożoność rozgrywki wynika z wielu kombinacji prostych zasad i ich skutecznych powiązań w celu osiągania optymalnej drogi do celu. |
Przedstawione poniżej elementy gry można wydrukować i grać :-)
Zalecana procedura:
- wydrukować elementy na kolorowej drukarce na papierze samoprzylepnym
- przykleić elementy na tekturę lub usztywniony papier
- wyciąć elementy
Reguły |
|
Elementydo wydrukowania |
|
Do kupieniaopcjonalnie |
|
Dodatki |
|
Jeśli ktoś chce, to za koszty materiałów, mogę wykonać prototyp i mu przesłać :-)
Jeśli jesteś zainteresowany tą grą lub chcesz wiedzieć więcej na jej temat, możesz napisać na adres proglobla@gmail.com