“Koszmar Alicji w Krainie Czarów” stanowi połączenie znanej powieści Lewisa Carolla w niecodziennym wydaniu z prostym wprowadzeniem do gier paragrafowych oraz fabularnych.
Gamebook zawiera różne tryby rozgrywki, któr...
!Planowana data premiery - koniec czerwca 2024!
CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarc...
Psie podwórko kryje wielkie skarby – smakowite kości, ukryte w ziemi !
W HAU każdy gracz jest psem, który będzie biegał po podwórku, wykopywał kości i starał się z największą skutecznością umieścić je w pasującej...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.