Gra oparta na wierszu Juliana Tuwima!
Gracze starają się jak najszybciej wyciągnąć rzepkę z ziemi. Aby wygrać, muszą skorzystać z pomocy dziadka, babci, wnuczka, Mruczka i pozostałych postaci z wiersza!
„Między wierszami” to seria gier ...
Gra oparta na wierszu Juliana Tuwima!
Gracze starają się jak najszybciej wyciągnąć rzepkę z ziemi. Aby wygrać, muszą skorzystać z pomocy dziadka, babci, wnuczka, Mruczka i pozostałych postaci z wiersza!
„Między wierszami” to seria gier ...
Chcesz zagrać w grę?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jes...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.