WZNOWIENIE POPULANEJ POLSKIEJ GRY Z LAT 80-TYCH!Kultowa gra w nowej odsłonie i jakości.Gra roku 1985 według Tygodnika "Świat Młodych".Teraz najnowsza edycja w ulepszonym niebieskim opakowaniu, nawiązującym do oryginału z przed lat.Rodzimy wariant gry...
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzis...
Adele Czas ucieka, a statek coraz bardziej oddala się od Ziemi ... coraz dalej od zbawienia. ADELE jest tak oziębła, jak tylko komputer mógłby być. Pozbywa się nas beznamiętnie, jedno po drugim, niczym ktoś wymiatający robactwo z domu. To, co ...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.