Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będzie...
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować!
Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział?
Rok w lesie: Znajdź zwierzaka (drug...
Idealny zestaw dla początkujących - przedstawiamy Rubik's: Zestaw Startowy. Ten zestaw prezentowy zawiera oryginalną kostkę Rubika 3x3 i kostkę Rubika 3x3x1. Kostka 3x3x1 to jednowarstwowa łamigłówka. Jej prostota sprawia, że jest świetna ...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Dobble
Gra karciana, która potrafi rozruszać towarzystwo! Myślę, że warto ją wypróbować razem ze znajomymi!...