Honeycombs Blue - plastry miodu. Kultowa gra w nowej odsłonie!
Honeycombs Blue to nowa odsłona naszego niesamowitego bestselleru - Honeycombs - plastry miodu. Wersja ta wzorowana jest portugalskimi kafelkami azulejos, znanymi na całym świecie płytka...
Chcesz zagrać w grę?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jes...
Premiera 15.08.2024
Skrzydlaci wrogowie przybywają, aby wesprzeć hordy z piekieł.Dodatek do gry Massive Darkness 2.
Nadciągają Mroczne Wróżki!Ten Zestaw Wrogów zawiera 2 dodatkowe Zgraje: Harpie i Mroczne Wróżki (Przywód...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Martwa Zima
Świetna gra bez względu na liczbę graczy, tak naprawdę nie wymaga wiele główkowania, więc gra się pr...