To nie kapelusz od Ravensburger to karciana gra towarzyska, która polega na blefowaniu i zapamiętywaniu. Czy prezentem był kapelusz, wiadro czy brokuł? Czas na dobrą zabawę, ogrom śmiechu i odrobinę radosnego chaosu!
Gracze wrę...
“Koszmar Alicji w Krainie Czarów” stanowi połączenie znanej powieści Lewisa Carolla w niecodziennym wydaniu z prostym wprowadzeniem do gier paragrafowych oraz fabularnych.
Gamebook zawiera różne tryby rozgrywki, któr...
The Game to kooperacyjna gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone ...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Mistakos
Fantastyczna gra zręcznościowa, kończysz i chcesz zaczynać raz jeszcze, sprawdza się na imprezy, ale...