To nie kapelusz od Ravensburger to karciana gra towarzyska, która polega na blefowaniu i zapamiętywaniu. Czy prezentem był kapelusz, wiadro czy brokuł? Czas na dobrą zabawę, ogrom śmiechu i odrobinę radosnego chaosu!
Gracze wrę...
Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło...
Monopoly. Podróż dookoła świata
Odkrywaj ekscytujące cele podróży na całym świecie i dziel się nimi! Wybierz się w porywającą podróż dookoła świata i odwiedź ciekawe miejsca! Oznaczaj swoją trasę podróży na suchościeralne...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.