Fly Home! to kooperacyjna gra, w której obserwujecie i zapamiętujecie cechy ptaków, by zostać prawdziwymi ornitologami. Gra wymaga od graczy nie tylko zapamiętywania położenia kart, ale także spostrzegawczości i o wiele bardziej angażuj...
Honeycombs Blue - plastry miodu. Kultowa gra w nowej odsłonie!
Honeycombs Blue to nowa odsłona naszego niesamowitego bestselleru - Honeycombs - plastry miodu. Wersja ta wzorowana jest portugalskimi kafelkami azulejos, znanymi na całym świecie płytka...
Fly Home! to kooperacyjna gra, w której obserwujecie i zapamiętujecie cechy ptaków, by zostać prawdziwymi ornitologami. Gra wymaga od graczy nie tylko zapamiętywania położenia kart, ale także spostrzegawczości i o wiele bardziej angażuj...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład:
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
7 Cudów Świata: Pojedynek
Bardzo duży plus za grę dwuosobową, bo zwykle lubię się skupić na jednym przecwiniku, dzięki temu ła...