Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok!
Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: WIOSNĘ, LATO, JESIEŃ i ZIMĘ.
Staracie się zdobyć 12 kart tworzących rok. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów.
Premiera: Czerwiec 2024
Pokieruj ocalałymi lub wciel się w zombie w tej emocjonującej grze o bezlitosnym przetrwaniu. Małe Epickie Zombie oferują 5 następujących trybów gry: Kooperacyjny wszyscy kontra jeden, kooperacyjny wszyscy kontra gra, ...
WZNOWIENIE POPULANEJ POLSKIEJ GRY Z LAT 80-TYCH!Kultowa gra w nowej odsłonie i jakości.Gra roku 1985 według Tygodnika "Świat Młodych".Teraz najnowsza edycja w ulepszonym niebieskim opakowaniu, nawiązującym do oryginału z przed lat.Rodzimy wariant gry...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Ostatnia Wola
Wspaniały temat: wydawwanie pieniędzy otrzymanych w spadku, śliczne ilustracje na kartach, a także k...