Do gry dokładany jest pakiet naprawczy z poprawionymi kartami!!!!
Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących...
Gra dla całej rodziny
Rummikub to wspaniała gra towarzyska. Jest dokonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął remik w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuj...
Za każdym razem, gdy umieścisz kociaka na łóżku, robi on "boop". Oznacza to, że spycha każdego innego kociaka na planszy o jedno pole. Ustaw trzy kocięta w rzędzie, aby przekształcić je w koty... a następnie zdobądź trzy koty z rzędu, aby wygr...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Wojownicy Podziemi (druga edycja)
Gra fajna bo skupiamy się na tym by sobie nawzajem pomagać, miła odmiana po Munchkinie itd. Szybko s...