Bezwzględna rywalizacja przedsiębiorców w zadymionym Birmingham
Przenieś się w czasy angielskiej rewolucji przemysłowej i wciel się w jednego z przedsiębiorców, którzy rywalizują o dominację na rynku w Birmingham i w regionie We...
Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić!
W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli...
Psie podwórko kryje wielkie skarby – smakowite kości, ukryte w ziemi !
W HAU każdy gracz jest psem, który będzie biegał po podwórku, wykopywał kości i starał się z największą skutecznością umieścić je w pasującej...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Tichu
naprawde dobry klasyk. zasłużenie wysoko w rankingu BBG. Niby minusem jest stała ilość osób (4 gracz...