Linx to sprytna mała gra logiczna, łącząca kółko i krzyżyk z papier-kamień-nożyce!
W trakcie rozgrywki gracze wykładają kafelki aby - jak w kółko i krzyżyk - trzy płytki w ich kolorze łączyły się w pionie, poziomie lub po skosie....
The Game to kooperacyjna gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone ...
PREMIERA 15.08.2024
Pieśni i wynalazki w walce z Mrokiem.Dodatek do gry Massive Darkness 2.
Nowi bohaterowie, nowe wyzwanieTo rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Bardów i Konstruktorów. Zawiera ono 4 Bohater&oacu...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.