To nie kapelusz od Ravensburger to karciana gra towarzyska, która polega na blefowaniu i zapamiętywaniu. Czy prezentem był kapelusz, wiadro czy brokuł? Czas na dobrą zabawę, ogrom śmiechu i odrobinę radosnego chaosu!
Gracze wrę...
!Planowana data premiery - koniec czerwca 2024!
ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który d...
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzis...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Flirt towarzyski AA
... Dębowym drągiem Cię potraktuję!
... Działasz jak grzybki halucynogenne :-)