Rubik's: Kostka Multicolor to kostka Rubika 3x3 o bardzo wysokim poziomie trudności. Przypomina klasyczną kostkę Rubika, ale zmienia kolory w zależności od kąta nachylenia. Gdy już wydaje się, że kostka została rozwiązana, należy spojrzeć jeszcze...
!Planowana data premiery - koniec czerwca 2024!
CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarc...
!Planowana data premiery - koniec czerwca 2024!
ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który d...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: