Teeny Tys Wallie - Zielony Aligator pluszak z pięknymi, błyszczącymi oczami z pewnością przypadnie do gustu każdemu maluchowi - jest wprost idealny do przytulania! Starannie wykonana z wysokiej jakości materiałów.
Jesteś seniorem na swoich ziemiach lennych, a przyszłość twojego lenna jest teraz w twoich rękach. Czy będziesz łaskawym Lordem, który buduje mury obronne i chroni swoje wioski? Czy rozwiniesz rolnictwo dbając o pola i wznosząc młyny? A może s...
Boule/Petanque to klasyczna francuska gra outdoorowa. Wyceluj, rzuć precyzyjnie i pozwól piłce lecieć w kierunku drewnianej kulki/świnki! o Wysokiej jakości zestaw do gry w petanque w stylowym drewnianym pudełku. Łatwy do noszenia. Zawartość: ...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Activity: Gra Planszowa
imprezowa gra, takie rozbudowane kalambury, często można się naprawdę uśmiać. idealna na wyjazdy