Bezwzględna rywalizacja przedsiębiorców w zadymionym Birmingham
Przenieś się w czasy angielskiej rewolucji przemysłowej i wciel się w jednego z przedsiębiorców, którzy rywalizują o dominację na rynku w Birmingham i w regionie We...
Dwuosobowa gra autora serii Undaunted (Nieustraszeni) w której dynamiczna i taktyczna rozgrywka znana z gier bitewnych przedstawiona jest za pomocą mechaniki worker-placement.
Dowódcy polowi rozpoczynają operację, w efe...
Chcesz zagrać w grę?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jes...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Zombiaki II: Atak na Moskwę
Dość interesująca gra, zombie na pewno przypadnie do gustu wielu osobom ;) Bardzo lubię tematyczne g...