Premiera: Q4
Dołącz do swoich rozgrywek psa Muffa i mechaniczną sowę Awrenim. Wymień kości z pudełka na specjalne, z efektem szronu, a tekturowe żetony Wrogów zastąp specjalnymi, drewnianymi znacznikami. Zestaw Rozszerzeń zawiera komponenty, ...
Data premiery 03.10.2024
Rozszerzenie z 2 nowymi frakcjami Podziemnego Imperium !!!
Poznaj nowych poszukiwaczy podziemnych skarbów
Pierwszy dodatek do Podziemnego Imperium wprowadza do gry 2 nowe frakcje. Dzięki niemu gracze prz...
Czujesz zapach siarki?
Nightcrawler to superbohaterska tożsamość Kurta Wagnera. Jest on członkiem grupy X-Manów i posiada nadludzką zwinność i zdolność teleportacji - będzie zatem nieocenioną pomocą w Twojej grze!
Marvel Champions: The Card ...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Dixit 4: Początki
Świetna gra, która pozwala na rozwijanie wyobraźni w prosty sposób. Do wykorzystania karty z podstaw...