Pokoloruj ogród pandy!
Wciel się w jednego z adeptów ogrodnictwa, którzy nieustannie pielęgnują swoje plantacje bambusa, tworzą elementy wodne, a także zwabiają ryby i biedronki, aby zamienić dostępną przestrzeń w mały, kolorowy...
Pieniądze to nie wszystko. Liczy się jeszcze szacunek!
Nie jesteś pierwszym lepszym kupcem. Obracasz towarami z całego świata i masz dostęp do zakulisowych informacji, które pozwalają ci lepiej inwestować czy manipulować rynkami. Zresz...
Gra oparta na wierszu Juliana Tuwima!
Gracze starają się jak najszybciej wyciągnąć rzepkę z ziemi. Aby wygrać, muszą skorzystać z pomocy dziadka, babci, wnuczka, Mruczka i pozostałych postaci z wiersza!
„Między wierszami” to seria gier ...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Kosmiczna Misja
Fajna Gra, zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Gra jest ciekawa i pełna emocji. Polecam !!!