Nigdy nie przestawajcie pogłębiać waszej więzi!
Zapraszamy do świata RozmoWY O NAS, serii gier stworzonej przez psychologów, która wzbogaci i poprawi komunikację w Waszej relacji i pogłębi łączącą Was więź. Zbudujcie wsp...
Premiera pierwsza połowa października
Gra planszowa pełna chaosu i niebezpiecznych zmiennych dla od 1-9 graczy !
GDZIE JESTEŚ ?Coś jest nie tak. Załoga stacji kręci się niespokojnie i nikt nie chce odpowiedzieć na moje pytania. Czy ma to coś wsp&oa...
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będzie...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
nieList Miłosny ed. rozszerzona
Bardzo fajna gra. Sprawdza się także przy dwóch graczach. Im więcej graczy (max 4) tym krótsza jest ...