Czyj pstryk jest najpotężniejszy?
Gdy bogowie się nudzą zaczyna się zabawa! Używaj swoich niepowtarzalnych mocy i spraw, by Twoi wyznawcy zaludnili Archipelag Pępka Świata!
Zagłosuj na kartę praw,
Pstryknij swoim prorokiem, walcząc o wyznawc&oac...
Honeycombs Blue - plastry miodu. Kultowa gra w nowej odsłonie!
Honeycombs Blue to nowa odsłona naszego niesamowitego bestselleru - Honeycombs - plastry miodu. Wersja ta wzorowana jest portugalskimi kafelkami azulejos, znanymi na całym świecie płytka...
Za każdym razem, gdy umieścisz kociaka na łóżku, robi on "boop". Oznacza to, że spycha każdego innego kociaka na planszy o jedno pole. Ustaw trzy kocięta w rzędzie, aby przekształcić je w koty... a następnie zdobądź trzy koty z rzędu, aby wygr...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus