Psie podwórko kryje wielkie skarby – smakowite kości, ukryte w ziemi !
W HAU każdy gracz jest psem, który będzie biegał po podwórku, wykopywał kości i starał się z największą skutecznością umieścić je w pasującej...
Odrobina praktyki i ułożysz patyki!
5 poziomych patyczków musi zmieścić się na 5 pionowych. Czy zdołasz znaleźć wszystkie rozwiązania? Czeka na ciebie aż 120 zadań, a wszystko to w poręcznym, trwałym opakowaniu, które doskonale s...
Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.