Dwuosobowa gra autora serii Undaunted (Nieustraszeni) w której dynamiczna i taktyczna rozgrywka znana z gier bitewnych przedstawiona jest za pomocą mechaniki worker-placement.
Dowódcy polowi rozpoczynają operację, w efe...
Premiera 15.08.2024
Skrzydlaci wrogowie przybywają, aby wesprzeć hordy z piekieł.Dodatek do gry Massive Darkness 2.
Nadciągają Mroczne Wróżki!Ten Zestaw Wrogów zawiera 2 dodatkowe Zgraje: Harpie i Mroczne Wróżki (Przywód...
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę! Każdy bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do pod...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.