Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok!
Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: WIOSNĘ, LATO, JESIEŃ i ZIMĘ.
Staracie się zdobyć 12 kart tworzących rok. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów.
Odrobina praktyki i ułożysz patyki!
5 poziomych patyczków musi zmieścić się na 5 pionowych. Czy zdołasz znaleźć wszystkie rozwiązania? Czeka na ciebie aż 120 zadań, a wszystko to w poręcznym, trwałym opakowaniu, które doskonale s...
Rubik's: Kostka Multicolor to kostka Rubika 3x3 o bardzo wysokim poziomie trudności. Przypomina klasyczną kostkę Rubika, ale zmienia kolory w zależności od kąta nachylenia. Gdy już wydaje się, że kostka została rozwiązana, należy spojrzeć jeszcze...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład:
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Colt Express: Konie i dyliżans
Bardzo lubię tematykę westernową, ta gra wprowadza właśnie taki nastrój za co ma u mnie wielkiego pl...