7 dodatków do jednej z najlepszych gier dwuosobowych !
Każdy dodatek stanowi inną wersję gry „Gejsze”!
7 nowych zestawów akcji!
7 nowych sposobów gry!
Instrukcja filmowa gry „Gejsze”: https...
Premiera: 18.10.2024Wyprawa na Marsa w pojedynkę
Rząd Światowy, niezadowolony z postępu prac na Marsie, dał zielone światło na eksperymentalny projekt. Kryptonim: MarsBot. To pierwsza zautomatyzowana i niezależna sztuczna inteligencja zaprojekt...
Bestsellerowa gra imprezowa powraca, tym razem w wersji dla dorosłych! Tu hasła kojarzą się tylko z jednym i są jeszcze trudniejsze do narysowania. Niezależnie, czy uda się Wam przekazać słowa dalej, czy też po drodze Wasze myślenie skręci w zupełnie...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
The Resistance (edycja polska)
Nie najgorsza gra ale jak dla mnie trochę za krótko trwa dziwi mnie przy tym komentarz osoby poniżej...