Samodzielna gra planszowa będąca kosmiczną, bardziej zaawansowaną odsłoną Terra Mystica i Ery Innowacji.
Podbijaj kosmos jedną z 14 frakcji
Rozwiń swoje imperium galaktyczne drogą pokojowego rozwoju. Terraformuj i zasiedlaj planety, buduj inf...
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy...
Statek roztrzaskał się o skały i morze wyrzuciło na plażę jego resztki, wśród nich.... cenne butelki rumu !!!
RUM rozgrywany jest w szybkich turach, przez wiele rund. Gra kończy się, gdy gracz osiągnie określoną liczbę punktów lub...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.