Premiera: 29.09.2024W „Yokohamie” gracze wcielają się w role obrotnych kupców walczących o sukces i wpływy w rozwijającym się mieście. Jako prezesi firm poruszają się po ruchliwych ulicach, doglądają zakupu i sprzedaży towaró...
Wypełnij pola na psach, aby wygrać!
Weź udział w grze pełnej kuszenia losu i wesołych psiaków! Rzucaj kośćmi, kombinuj, a potem przerzucaj wyniki, by dopasować je do odpowiednich pól na zwierzakach. Ryzykowne posunięcia mogą zakończy...
Pieniądze to nie wszystko. Liczy się jeszcze szacunek!
Nie jesteś pierwszym lepszym kupcem. Obracasz towarami z całego świata i masz dostęp do zakulisowych informacji, które pozwalają ci lepiej inwestować czy manipulować rynkami. Zresz...
Replayability (wolne tłumaczenie z ang. - "powtarzalność" ) - jest to termin określający stosunek ilości rozegranych partii do grywalności tytułu.Gra, która nie nudzi się i nie traci na atrakcyjności po wielu rozgrywkach, jest grą o wysokim replayability. Zaś gra, która zaczyna tracić na swoim uroku (powielają się schematy działań, niewielka ilość możliwości osiągnięcia zwycięstwa) cechuje się niskim replayability. Łatwo się domyślić, że lepsze tytuły zawsze powinny cechować się wysoką powtarzalnością.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Holmes: Sherlock Mycroft
Po pierwsze rozgrywce chce się grać w kolejną. A chyba o to chodzi w grach;-)Szybko się rozkłada, t...