PREMIERA LIPIEC/SIERPIEŃ 2024
W pudełku z grą będzie dodatkowa karta promocyjna „Rewolta na Arrakis”.
Niezależna kontynuacja kultowej gry strategicznej !
Po zdradzeniu i zniszczeniu rodu Atrydów Imperator p...
Przeznaczona dla dzieci w wieku 4-10 lat.Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu.Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową.Pomocna w nauczaniu początkowym.
W mroku podziemi to Ty decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.Słyszeliście opowieści...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Tabu (Taboo)
Znakomita gra, która rozkręci każdą imprezę, oddziałuje również pozytywnie na płynność wypowiedzi u ...