Premiera: 11 czerwca 2024Stwórz niesamowitą atmosferę Okresu Walczących Królestw za sprawą kompletu szczegółowych figurek. Zestaw składa się z modeli przywódców inspirowanych chińskim zodiakiem oraz pagó...
Rozpocznij kolejny sezon turniejowy Star Wars: Unlimited - Organized Play z zestawami przedpremierowymi!
Star Wars: Unlimited - Shadows of the Galaxy - Prerelease Box zawiera 6 sztuk Star Wars: Unlimited - Shadows of the Galaxy - Booster&n...
Premiera: 11 czerwca 2024Zestaw drewnianych znaczników przywódców. Zestaw zastępuje podstawki w Huang.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry Huang
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus