Fly Home! to kooperacyjna gra, w której obserwujecie i zapamiętujecie cechy ptaków, by zostać prawdziwymi ornitologami. Gra wymaga od graczy nie tylko zapamiętywania położenia kart, ale także spostrzegawczości i o wiele bardziej angażuj...
PREMIERA CZERWIEC 2024
W pudełku z grą będzie dodatkowa karta promocyjna „Rewolta na Arrakis”.
Niezależna kontynuacja kultowej gry strategicznej !
Po zdradzeniu i zniszczeniu rodu Atrydów Imperator ponownie...
Zostań jarlem i pokieruj armią wikingów! Wysyłaj swoich wojowników do walki, wcielaj przeciwników do swojej armii, a poległych odsyłaj do Walhalli. Wojnę wikingów wygra ten, kto pozbędzie się jak największej liczby swoich ...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: