Nowa kampania do bestsellerowej gry karcianej Horror w Arkham LCG !
A potem zobaczyłem to mroczne, biegnące na zachód kłębowisko wąwozów i urwiskskalnych i przestałem się nad tym zastanawiać, pochłonięty jedynie jego starą tajemni...
!Planowana data premiery - koniec czerwca 2024!
CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarc...
!Planowana data premiery - 19 czerwca 2024!
Przez wieki Sauron szukał sposobu, aby poprzez Pierścienie Władzy zwiększać kontrolę nad władcami Śródziemia. W czasie Wojny o Pierścień wykorzystywał moc zarówno swoją, jak i swych słu...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: