Dzikie Pola
- Producent
- PROGLOBAL
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 2 osób
- Czas gry
- od 30 do 60 min.
- Rok premiery
- 2013
- Pudełko zawiera
- * Oddziały Rzeczpospolitej
1 x husaria
2 x pospolite ruszenie
2 x pancerni
1 x rajtaria
2 x piechota n iemieckiej
* Oddziały Chanatu Krymskiego
2 x ordyńcy
2 x kazindżi
* Oddziały Siczy Zaporoskiej
1 x jazda zaporoska
2 x strzelcy siczowi
2 x mołojcy
3 x czerń
* Mapa
4 x moduły podstawowe mapy
6 x heksy las
4 x heksy wzgórze
3 x heksy woda
2 x heksy zabudowa
* Pozostałe
1 x instrukcja
1 x tor tur
1 x znacznik tury
4 x K20 czarne
11 x kart opisu jednostek
4 x karty opisu terenu
Opis
Gra planszowa "Dzikie Pola" w przystępny sposób prezentuje klimat wojennych zmagań sarmackiej Rzeczpospolitej oraz krajów sąsiadujących z nią w tym okresie. Gra ma w sobie walory edukacyjne, przybliżające szczególnie młodym graczom w ciekawy sposób historię tamtych czasów, minionych czasów świetności polskiego oręża i kraju. Starszym graczom natomiast pozwala przypomnieć sobie i lepiej poznać klimat epoki barwnie przedstawiony w "Trylogii" H. Sienkiewicza.
"Dzikie Pola" pozwala graczom na rozegranie zarówno prostych potyczek małych oddziałów, jak i przeprowadzenie dużych batalii potężnych armii. Skala gry zmienia się w podczas rozgrywania kolejnych scenariuszy walk zawartych w kampaniach. Gracze mogą skorzystać z przygotowanych kampanii, jak też mogą stworzyć je sami. Gotowe kampanie i scenariusz są dostępne na stronie http://dzikie-pola.pl.
Kampanie są przedstawione w postaci sfabularyzowanych opowiadań mieszanych z opisami gotowych scenariuszy walk do rozegrania. Schemat ten pozwala uczestnikom zabawy lepiej zrozumieć i poznać klimat epoki, w której rozgrywa się gra.
UWAGA:
Czas od zamówienia do wysłania tego produktu wynosi 5 dni roboczych
Produkt jest robiony ręcznie na zamówienie
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
Cena gry
-
AM76
69.00 PLN