Zawartość koszyka
pobranie zawartości koszyka ....
Produkt dodany do koszyka
Zawartość koszyka
pobranie zawartości koszyka ....
AM76 sklep z grami planszowymi i komiksami
0
0
AM76 sklep z grami planszowymi i komiksami
0
0
Menu
Koszyk
Nowości
Przedsprzedaż
Rabaty
Profil
Kontakt
Dodatkowe opcje
promocje
bestsellery - TOP 20
blog o grach planszowych
nagrody gry planszowe
mechaniki gier
kategorie gier
autorzy gier
cechy gier planszowych
cechy pozostałych produktów
znalezione w sieci
przyjęcia towaru
instrukcje gier
dostawy
płatności
regulamin
praca w AM76.pl
kalendarz wydarzeń
Gry planszowe
Gry fabularne
Gry karciane
Gry internetowe
Akcesoria do gier
Zabawki
Książki i komiksy
Zręcznościowe
Figurki i bitewniaki
Puzzle
Gadżety
Blog
gry planszowe
gry fabularne
gry karciane
gry internetowe
akcesoria do gier
zabawki
książki i komiksy
zręcznościowe
figurki i bitewniaki
puzzle
gadżety
732081276
am76@am76.pl
Warszawa (Ursynów)
ul.Belgradzka 14/U10
Pn.
-
Pt.
11
00
-
19
00
So.
11
00
-
17
00
Jak do nas dojechać
Messanger
E-mail
Zadzwoń do nas
Mechaniki gier planszowych - popularność
Mechaniki gier planszowych - lista >>
1.
Zarządzanie ręką
(Hand Management)
2.
Odmienne zdolności graczy
(Variable Player Powers)
3.
Rzucanie kostką
(Dice Rolling)
4.
Kooperacja
(Cooperative Game)
5.
Zbieranie zestawów
(Set Collection)
6.
Wybieranie kart
(Card Drafting)
7.
Wariant solo
(Solo / Solitaire Game)
8.
Plansza modułowa
(Modular Board)
9.
Układanie kafli/kafelków
(Tile Placement)
10.
Przewaga w obszarze
(Area Majority / Influence)
11.
Budowanie puli zasobów
(Deck, Bag, and Pool Building)
12.
Zabieranie (negatywna interakcja)
(Take That)
13.
Punkty akcji
(Action Points)
14.
Gra zespołowa
(Team-Based Game)
15.
Rozmieszczanie robotników
(Worker Placement)
16.
Opowiadanie / narracja
(Storytelling)
17.
Równoczesny Wybór Akcji
(Simultaneous Action Selection)
18.
Zmienny start
(Variable Set-up)
19.
Zarządzanie losem
(Push Your Luck)
20.
Bonusy na koniec gry
(End Game Bonuses)
21.
Ruch po polach
(Grid Movement)
22.
Budowanie wzorców
(Pattern Building)
23.
Odgrywanie ról
(Role Playing)
24.
Scenariusz / Misja / Kampania
(Scenario / Mission / Campaign Game)
25.
Eliminacja gracza
(Player Elimination)
26.
Zapamiętywanie
(Memory)
27.
Ruch z punktu do punktu
(Point to Point Movement)
28.
Ruch obszarowy
(Area Movement)
29.
Rozpoznawanie wzorców
(Pattern Recognition)
30.
Budowanie sieci i tras
(Network and Route Building)
31.
Heksy
(Hexagon Grid)
32.
Wyścigi
(Race)
33.
Dochód
(Income)
34.
Kontrakty
(Contracts)
35.
Handel
(Trading)
36.
Wydarzenia
(Events)
37.
Kolejka akcji
(Action Queue)
38.
Licytacja
(Auction/Bidding)
39.
Głosowanie
(Voting)
40.
Rzuć / Obróć i ruszaj
(Roll / Spin and Move)
41.
Limity komunikacji
(Communication Limits)
42.
Kampania
(Campaign / Battle Card Driven)
43.
Odbiór i dostawa
(Pick-up and Deliver)
44.
Siatka kwadratowa
(Square Grid)
45.
Rozstrzyganie konfliktów kartami
(Card Play Conflict Resolution)
46.
Budowa talii
(Deck Construction)
47.
Papier i ołówek
(Paper-and-Pencil)
48.
Dobieranie
(Drafting)
49.
Śledzenie ruchu
(Track Movement)
50.
Zmienna kolejność faz
(Variable Phase Order)
51.
Dedukcja
(Deduction)
52.
Obstawianie i blefowanie
(Betting and Bluffing)
53.
Rozmieszczenie pracowników, różne typy pracowników
(Worker Placement, Different Worker Types)
54.
Kolejność tury: progresywna
(Turn Order: Progressive)
55.
Kolejność tury: przejęcie pierwszeństwa
(Turn Order: Claim Action)
56.
Drzewo technologi
(Tech Trees / Tech Tracks)
57.
Ukryte role
(Hidden Roles)
58.
Pokrycie siatki
(Grid Coverage)
59.
Opóźniony zakup
(Delayed Purchase)
60.
Punkty zwycięstwa jako zasób
(Victory Points as a Resource)
61.
Ogrodzenie
(Enclosure)
62.
Czas rzeczywisty
(Real-Time)
63.
Rozbudowa mapy
(Map Addition)
64.
Dopasowanie prędkości
(Speed Matching)
65.
Zwiększanie wartość niewybranych zasobów
(Increase Value of Unchosen Resources)
66.
Aktorstwo
(Acting)
67.
Gra zdrajców
(Traitor Game)
68.
Narracja / Paragrafy
(Narrative Choice / Paragraph)
69.
Symulacja
(Simulation)
70.
Planowanie akcji
(Action Drafting)
71.
Punkty ruchu
(Movement Points)
72.
Odzyskiwanie akcji
(Action Retrieval)
73.
Oznakowania
(Tags)
74.
Sprawdzanie statystyk
(Stat Check Resolution)
75.
Rynek
(Market)
76.
Kolejność tury: oparta na statystyce
(Turn Order: Stat-Based)
77.
Warstwy
(Layering)
78.
Znajomości
(Connections)
79.
Tajna jednostka
(Secret Unit Deployment)
80.
Karty wielokrotnego użytku
(Multi-Use Cards)
81.
Zdolności raz na grę
(Once-Per-Game Abilities)
82.
Gorący ziemniak
(Hot Potato)
83.
Rondel
(Rondel)
84.
Rozmieszczenie robotników z robotnikami z kości
(Worker Placement with Dice Workers)
85.
Rysowanie linii
(Line Drawing)
86.
Negocjacja
(Negotiation)
87.
Linia wzroku
(Line of Sight)
88.
Tor czasu
(Time Track)
89.
Zmienione ścianki kości
(Die Icon Resolution)
90.
Własność
(Ownership)
91.
Półkooperacyjna
(Semi-Cooperative Game)
92.
Bingo
(Bingo)
93.
Inwestycja
(Investment)
94.
Kontynuowanie fabuły
(Legacy Game)
95.
Przetaczanie i blokowanie
(Re-rolling and Locking)
96.
Śledzenie
(Follow)
97.
Nagłe zakończenie
(Sudden Death Ending)
98.
Akcja/Wydarzenie
(Action/Event)
99.
Przerwania
(Interrupts)
100.
Ukryte punkty zwycięstwa
(Hidden Victory Points)
101.
Punkty i czyszczenie
(Score-and-Reset Game)
102.
Zniekształcenie mapy
(Map Deformation)
103.
Karty dowodzenia
(Command Cards)
104.
Spekulacja
(Commodity Speculation)
105.
Zakończenie finału
(Finale Ending)
106.
Pożyczki
(Loans)
107.
Ukryty ruch
(Hidden Movement)
108.
Role z asymetrycznymi informacjami
(Roles with Asymmetric Information)
109.
Przydzielanie oddziałów
(Force Commitment)
110.
Zbieranie lew
(Trick-taking)
111.
Zegar akcji
(Action Timer)
112.
Magazynowanie
(Stock Holding)
113.
Ukierunkowane wskazówki
(Targeted Clues)
114.
Sojusze
(Alliances)
115.
Dopasowanie
(Matching)
116.
Król wzgórza
(King of the Hill)
117.
Zasób do przeniesienia
(Resource to Move)
118.
Złap lidera
(Catch the Leader)
119.
Papier-kamień-nożyczki
(Rock-Paper-Scissors)
120.
Mapa złożona
(Multiple Maps)
121.
Poruszanie po talii
(Move Through Deck)
122.
Łączenie
(Chaining)
123.
Stronniczość
(Bias)
124.
Ja dzielę, ty wybierasz
(I Cut, You Choose)
125.
Przeciąganie liny
(Tug of War)
126.
Meldowanie (dla kart)
(Melding and Splaying)
127.
Aukcja: holenderska
(Auction: Dutch)
128.
Ruch w trzech wymiarach
(Three Dimensional Movement)
129.
Automatyczny przyrost zasobów
(Automatic Resource Growth)
130.
Układanie i równoważenie
(Stacking and Balancing)
131.
Kolejność tury: kolejność ról
(Turn Order: Role Order)
132.
Łapówkarstwo
(Bribery)
133.
Przechwytywanie statyczne
(Static Capture)
134.
Żeton przewagi
(Advantage Token)
135.
Przesuń/Pchnij
(Slide/Push)
136.
Kolejność tury: aukcje
(Turn Order: Auction)
137.
Najwyższa i najniższa punktacja
(Highest-Lowest Scoring)
138.
Wybów zamówienia
(Selection Order Bid)
139.
Pstrykanie
(Flicking)
140.
Pojedynczy przegrany
(Single Loser Game)
141.
Przegraj turę
(Lose a Turn)
142.
Kolejność tury: wyznaczona przez pasowanie
(Turn Order: Pass Order)
143.
Redukcja mapy
(Map Reduction)
144.
Losowa produkcja
(Random Production)
145.
Aukcja: oferta zapieczętowana
(Auction: licytacja w ukryciu)
146.
Mankala
(Mancala)
147.
Krytyczne trafienie
(Critical Hits and Failures)
148.
Zaprogramowany ruch
(Programmed Movement)
149.
Kawałki jako mapa
(Pieces as Map)
150.
Licytacja ograniczona
(Constrained Bidding)
151.
Przewidywalna stawka
(Predictive Bid)
152.
Zabij i ukradnij
(Kill Steal)
153.
Impuls obszarowy
(Area-Impulse)
154.
Sędzia gracza
(Player Judge)
155.
Przemieszczanie zgodnie ze wzorem
(Pattern Movement)
156.
Fizyczne usunięcie
(Physical Removal)
157.
Wspinaczka
(Ladder Climbing)
158.
Szablon ruchu
(Movement Template)
159.
Śpiewanie
(Singing)
160.
Sześcienna wieża
(Cube Tower)
161.
Ruch względny
(Relative Movement)
162.
Strefa kontroli
(Zone of Control)
163.
Sąsiedztwo
(Neighbor Scope)
164.
Pytania i odpowiedzi
(Questions and Answers)
165.
Poruszanie wielu jednostek
(Moving Multiple Units)
166.
Rozkazy
(Ordering)
167.
Multiakcje
(Multiple-Lot Auction)
168.
Zakończenie w czasie rzeczywistym
(Elapsed Real Time Ending)
169.
Aukcja: Licytacja do spasowania
(Auction: Turn Order Until Pass)
170.
Rysowanie
(Drawing)
171.
Kompensata za Aukcję
(Auction Compensation)
172.
Kolejka Zasobów
(Resource Queue)
173.
System Chit-Pull
(Chit-Pull System)
174.
Aukcja holenderska: Priorytet
(Auction: Dutch Priority)
175.
Aukcja: raz podczas tury
(Auction: Once Around)
176.
Aukcje
(Auction: English)
177.
Oferty / zakłady
(Bids As Wagers)
178.
Kolejność tury: losowa
(Turn Order: Random)
179.
Aukcja: stałe progi licytowania
(Auction: Fixed Placement)
180.
(Spelling)
181.
Liczniki zamówień
(Order Counters)
182.
Zamknięta aukcja ekonomiczna
(Closed Economy Auction)
183.
Pomiar ruchu
(Measurement Movement)
184.
Pisanie podczas gry
(Crayon Rail System)
185.
Żeton akcji przekazanej
(Passed Action Token)