Slavika

6%

Cena nowej
59.00 PLN 56.00 PLN

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
8.90 PLN - Paczka w RUCHu
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Kurier: UPS
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 2
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Slavika >>
Producent
Rebel
Dział
gry planszowe
Kategorie sklep
karciane
Kategorie świat
gra karciana (Card Game)
fantasy (Fantasy)
Średniowiecze (Medieval)
mitologia (Mythology)
Pozycja na BGG
5338
Ocena na BGG
6 na 386 głosy
Nazwa oryginalna
Slavika
Kod producenta
5901549927108
Numer katalogowy
783
Mechaniki
kontrola obszarów (Area Control / Area Influence)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 20 do 40 min.
Edycja
1
Rok premiery
2012
Rok wydania
2013
Autor
Marcin Wełnicki
Pudełko zawiera
5 zestawów po 6 kart bohaterów dla każdego gracza
6 dwustronnych kart krain
54 karty potworów nawiedzających krainy Slaviki
15 kart skarbów
5 kart miesiąca
5 plansz graczy
12 żetonów
5 kart pomocy
instrukcja polska i angielska
15 x 22 x 6 cm
Pudełko wymiary
15 x 22 x 6 cm
Waga około
420 g
Slavika
Slavika samodzielna gra
59.00 PLN 56.00 PLN
Slavika: Równonoc (Equinox)
Slavika: Równonoc (Equinox) samodzielna gra, dodatek
59.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt młoda by związać się z amuletem i przejąć rodowe brzemię. Do dnia rytuału pozostało jeszcze kilka miesięcy - dopóki córka księcia nie wypełni amuletu swą życiodajną siłą, rody same muszą ochronić mieszkańców przed złem wypełzającym z mokradeł i pieczar.

Wojownicy wyruszyli by bronić zagrożone osady, by ukoić duchy przodków, by dowieść iż to właśnie ich ród jest godzien zaszczytu wydania jednego ze swych synów za młodą księżniczkę, która wkrótce zwiąże się z amuletem i będzie dysponowała ogromną mocą Slaviki. 

W grze Slavika każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie. 

Gdy kraina wypełni się potworami, te natychmiast atakują bohaterów, którzy się w niej znajdują. Jeśli ci są w stanie razem odeprzeć atak - zdobywają punkty zwycięstwa i skarb, jaki dana kraina oferuje. Choć drużyna bohaterów znajdująca się w jednej krainie składać się może z członków kilku rodów, zawsze chwałę zyskuje tylko ten ród, który w starciu dysponował największą siłą. Grę wygrywa gracz, który w dniu związania się młodej księżniczki z amuletem będzie dysponował największą liczbą punktów zwycięstwa. 

  • Grę osadzono w niecodziennym klimacie słowiańskiej fantasyki. Bohaterowie staną naprzeciwko takim stworom jak utopce, leszy, szeptuchy czy południce
  • Piękne, rozbudzające wyobraźnię grafiki z wdziękiem oddają temat gry.
  • Różnorodność kart potworów i ogromna możliwość zagrań sprawiają, że gra będzie za każdym razem inna.
  • Mechanizm gry nie pozwala by gracz, który zdobył na początku prowadzenie w punktacji, odskoczył od pozostałych bez możliwości dogonienia go. W każdym momencie każdy z graczy może wysunąć się na prowadzenie. 

ZMORA, działanie:

Zmora działa jak każda karta potwora, ale nie liczy sie do limitu potworów w krainie.

(karta Zmora była dodawana do zamówień przedpremierowych, w tej chwili nie ma już możliwości zdobycia jej)  

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Maskarada (Mascarade)
79.00 PLN 63.00 PLN
Innowacje
95.00 PLN 87.00 PLN
Zakazana Wyspa
84.00 PLN 64.90 PLN
Oprogramowanie sklepu wykonane przez PROGLOBAL