Agricola - Chłopi i ich zwierzyniec

Cena nowej
69.00 PLN

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
8.90 PLN - Paczka w RUCHu
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Kurier: UPS
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy
International Gamers Awards - najwybitniejsze gry międzynarodowe Strategy - 2-player - strategiczne 2-osobowe Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 4
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Agricola >>
Producent
Lacerta
Dział
gry planszowe
Kategorie sklep
dla 2 osób
strategiczne
Kategorie świat
zwierzęta (Animals)
rolnictwo (Farming)
Pozycja na BGG
129
Ocena na BGG
7.53 na 8453 głosy
Nazwa oryginalna
Agricola: All Creatures Big and Small
Kod producenta
5908445421181
Numer katalogowy
461
Mechaniki
zarządzanie obszarami (Area Enclosure)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
zajmowanie pól akcji (Worker Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 osób
Czas gry
od 20 do 40 min.
Edycja
1
Rok premiery
2012
Rok wydania
2012
Autor
Uwe Rosenberg
Pudełko zawiera
Elementy tekturowe:
1 plansza główna,
2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego gracza),
4 rozszerzenia gospodarstwa,
4 żetony Szopa (na odwrocie: Obora),
4 żetony budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą),
9 żetonów wielokrotności (4 drewna, 4 kamienie, 4 trzciny, 3x 4 owce, 4 dziki, 4 krowy oraz 4 konie),
1 żeton gracza rozpoczynającego.

Elementy drewniane:
po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony),
26 znaczników ogrodzenia,
22 owce,
16 dzików,
13 krów,
14 koni,
17 znaczników drewna,
15 znaczników kamienia,
5 znaczników trzciny,
10 znaczników żłobów.

Dodatkowo:
1 notatnik (do liczenia punktów),
2 woreczki strunowe,
1 instrukcja
20 x 20 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 4.5 cm
Waga około
490 g
Agricola
Agricola samodzielna gra
169.00 PLN 139.90 PLN
Agricola (wersja dla graczy)
122.90 PLN
Agricola (wersja rodzinna)
Agricola (wersja rodzinna) samodzielna gra
124.95 PLN 89.00 PLN
Agricola - Chłopi i ich zwierzyniec
69.00 PLN
Agricola: Gamers  Deck
45.00 PLN
Agricola: Talia Graczy
46.00 PLN
Agricola: Talia Z
16.00 PLN
Agricola: Torfowisko
89.00 PLN
International Gamers Awards - najwybitniejsze gry międzynarodowe
International Gamers Awards - najwybitniejsze gry międzynarodowe (Strategy - 2-player - strategiczne 2-osobowe)
2012 (miejsce 1)
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Budujemy gospodarstwo!

"Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec" to gra ekonomiczna przenosząca nas do XVII wieku. Gracze wcielają się w chłopów prowadzących farmę. W trudzie pracy będą tworzyć gospodarstwo- zagrody, nowe budynki, by poprawić warunki życia dla całego stada zwierząt. Komu uda się to najsprawniej zorganizować zostaje zwycięzcą. Ciężka praca przed nami, gotowi? "Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec" to niezależny tytuł Uwe Rosenberga. By zasiąść do gry niewymagane są żadne elementy z serii "Agricola".

"Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec" to gra dwuosobowa (co najmniej 10 lat). Każdy uczestnik otrzymuje planszę startową oraz trzech parobków. Planszę główną umieszczamy między graczami i od razu uzupełniamy pola akcji o określone surowce. Jedna z osób (po uzgodnieniu, lub losowaniu) otrzymuje żeton Pierwszego Gracza i możemy rozpoczynać. "Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec" przebiega w turach. Rozpoczynający gracz umieszcza jednego z parobków na polu akcji i natychmiast otrzymuje określone przez pole dobra. Ową czynność (umieszczenia swojego pionka) przeciwnicy będą wykonywać naprzemiennie. Dobrze rozplanuj prace, gdyż jedno pole akcji może być zajęte przez jednego robotnika! Co pozwalają pola? Możemy otrzymać surowce- drewno, kamień, trzcinę. Istnieje możliwość zdobycia elementu ogrodzenia, lub przejęcia żetonu Pierwszego Gracza. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości zwierząt (różnorodnych), oraz zbudowanie najbardziej wartościowych budynków. Zasady hodowli są podobne jak w "Agricoli". Na jednym ogrodzonym pastwisku może stać parka zwierząt. Gdy dobudujemy żłób ilość zwierząt wzrasta do 4 (tego samego gatunku). Podobnie się dzieje z dużymi polami (dwupastwiskowymi). Ogrodzone mieszczą 4 zwierzaki, z wybudowanym żłobem będzie miejsce dla 8!

Niech wygra lepszy gospodarz! Mechanika i zasady są proste, więc grę można traktować jako wstęp do "Agricoli", lub jako odskocznia od tego "potężnego pudła". "Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec" jest pozbawiona elementu "żywienia pracowników" chociaż po każdej rundzie stado będzie się powiększać "naturalnie" :). Marzy się Wam urlop na wsi? Zapraszamy do "Agricoli"! Przyjemna forma obcowania z naturą, zajmująca maksymalnie 30 minut! By zwiększyć różnorodność, przewidziany jest dodatek "Chłopi i ich zwierzyniec. Jeszcze więcej budynków"- jak sugeruje tytuł stworzy on zupełnie nowe możliwości zdobywania punktów! 

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Oprogramowanie sklepu wykonane przez PROGLOBAL