Horror w Arkham

Cena nowej
182.90 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
8.90 PLN - Paczka w RUCHu
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Kurier: UPS
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 5
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Horror w Arkham >>
Producent
Galakta
Dział
gry planszowe
Kategorie sklep
przygodowe (RPG)
Kategorie świat
przygodowa (Adventure)
fantasy (Fantasy)
walka (Fighting)
horror/groza (Horror)
na podstawie powieści (Novel-based)
Pozycja na BGG
178
Ocena na BGG
7.37 na 28917 głosy
Nazwa oryginalna
Arkham Horror
Kod producenta
5907506208464
Numer katalogowy
30
Mechaniki
kooperacja (Co-operative Play)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
ruch po punktach (Point to Point Movement)
odgrywanie postaci (Role Playing)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 1 do 8 osób
Czas gry
od 120 do 240 min.
Edycja
1
Rok premiery
2005
Rok wydania
2009
Autor
Richard Launius, Kevin Wilson
Pudełko zawiera
gruba, kolorowa plansza o wymiarach 84cm x 65cm
16 kart bohaterów (Badacze)
16 kartonowych pionków po jednym dla każdego Badacza z plastikowymi podstawkami
5 kostek sześciościennych
196 żetonów Badaczy
189 kart Badaczy
8 kart Starożytnych (potwory)
20 żetonów przeznaczenia
180 kart Starożytnych
60 znaczników potworów
16 znaczników Bram
14 innych, różnych znaczników
30 x 30 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 7.5 cm
Waga około
2.49 kg
Horror w Arkham: czarno-zielony zestaw kości
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 10
Koszulki FFG 41 x 63 mm 50 szt. - Mini American Yellow
liczba opakowań: 4
liczba pojedynczych sztuk: 189
Koszulki FFG 57 x 89 mm  50 szt. - Standard American Green
liczba opakowań: 4
liczba pojedynczych sztuk: 180
Koszulki Mayday 43 x 65 mm 100 szt. - Mini Chimera
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 189
Koszulki Mayday 56 x 87 mm 100 szt. - USA
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 180
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Koszmar nie był jeszcze tak rzeczywisty!

I nie chodzi tutaj o ilość elementów w pudełku! „Horror w Arkham” to klimatyczna gra przygodowa osadzona w świecie mistrza grozy H. P. Lovecrafta- twórcy mitycznego Cthulhu. Gracze wcielają się w odważnych poszukiwaczy, jedynych których nie zmogły nocne, demoniczne twory pałętające się po ulicach ich ukochanego miasta. Korzystając ze wszystkiego by zakończyć ten chaos - zaklęć, broni- często sięgną po wiedzę zakazaną. Gracze będą starali się oprzeć szaleństwu… ale czy uda się zachować zimną krew i poczytalność?

„Horror w Arkham” to bardzo pojemne pudełko . Samych talii jest kilka- karty spotkań, mitów, przedwiecznych, zaklęć, ekwipunku itp. Ale nie traćmy głowy na początku! Instrukcja w bardzo klarowny sposób objaśnia zastosowanie i rozłożenie poszczególnych komponentów. Rozpoczynając Horror w Arkham gracze wybierają (losują) Przedwiecznego (główne zło) i swoją postać. Każdy poszukiwacz dysponuje zestawem cech i zasad specjalnych mających pomóc w rozgrywce. Przed każdą rundą gracze losują miejsce w którym otworzy się międzywymiarowa brama i pojawi się nowy plugawy potwór. Następnie gracze, w turach wykonują swoje akcje. Przemieszczają się, rzucają zaklęcia, zbierają wskazówki. Każdorazowo dociągają kartę spotkań. Wymusza ona na poszukiwaczu różnorakie testy, oferujące cenne nagrody, lub pozbawiające go poczytalności. Wszystkie testy wykonujemy przez rzut kostką. Dany współczynnik określa ilość kostek, którymi możemy rzucić. Np. Siła 3- pozwala użyć 3 kostek. Celem gry jest przetrwanie i zamknięcie jak największej ilości bram. Jak to zrobić? Wejść do innego wymiaru, przetrwać tam dwie tury (spotykając różne przykrości) i zapieczętować bramę zebranymi wskazówkami z kart spotkań. Pamiętajmy, że Horror w Arkham to kooperacja. Musimy współpracować by nie obudził się Przedwieczny, a gdy już do tego dojdzie, razem stawić mu czoła!

Świetny klimat grozy zachowany z prozy H. P. Lovecrafta. Mroczne grafiki i teksty z kart dopełniają całość, pozwalając w pełni uczestniczyć w koszmarze jaki nawiedził Arkham. Walka na dwóch płaszczyznach i w innych wymiarach przyprawia o ciarki, a możliwość gry jednoosobowej otwiera bramkę do sprawdzenia na własnej skórze, co znaczy słowo Horror. Prawdziwie odważni mogą rozbudować przygodę o inne wątki z prozy pisarza takie jak „Król w żółci”, czy „Koszmar w Dunwich”

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Oprogramowanie sklepu wykonane przez PROGLOBAL