Kingsburg

Cena nowej
149.00 PLN

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
8.90 PLN - Paczka w RUCHu
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Kurier: UPS
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 1
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Kingsburg >>
Producent
Fantasy Flight Games
Dział
gry planszowe
Kategorie sklep
ekonomiczne
strategiczne
Kategorie świat
rozbudowa miasta (City Building)
kości (Dice)
fantasy (Fantasy)
Średniowiecze (Medieval)
Pozycja na BGG
224
Ocena na BGG
7.25 na 14554 głosy
Nazwa oryginalna
Kingsburg
Kod producenta
9781589942981
Numer katalogowy
144
Mechaniki
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zajmowanie pól akcji (Worker Placement)
Wydanie
angielskie
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
0od 2 do 5 osób
Czas gry
90 min.
Rok premiery
2007
Autor
Andrea Chiarvesio; Luca Iennaco
Pudełko zawiera
1 plansza
5 kart prowincji
21 kości sześciościennych
17 pionków
1 znacznik „Królewskiego Posła”
20 znaczników „+2”
60 drewnianych kosteczek
85 znaczników budynków
25 kart
1 instrukcja
29 x 29 x 8 cm
Pudełko wymiary
29 x 29 x 8 cm
Waga około
1.47 kg
Kingsburg
Kingsburg samodzielna gra
149.00 PLN
Kingsburg: To Forge a Realm
105.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

W grze Kingsburg gracze wcielają się w lordów oddelegowanych przez króla w celu zarządzania marchiami granicznymi. Akcja toczy się przez pięć lat czasu gry, obejmując w sumie 20 tur. W każdym roku są 3 okresy produkcyjne pozwalające gromadzić zasoby, konstruować budynki oraz szkolić oddziały. Co czwarta tura to zima, podczas której gracze muszą walczyć z armią najeźdźców. Każdy z graczy musi stawić czoła najeźdźcom, więc gra nie polega na współpracy.

Zasoby pozwalające konstruować budynki i szkolić oddziały otrzymuje się poprzez wywieranie wpływu na doradców w Radzie Królewskiej. Gracze umieszczają swe kości wpływów na członkach Rady. Ten, kto uzyskał najniższą sumą na kościach wpływów, jako pierwszy wybiera gdzie ulokuje swoje wpływy – jest to środek pozwalający równoważyć kiepskie wyniki rzutów kośćmi. Nawet jeśli gracz uzyska bardzo nieszczęśliwy wynik, wciąż ma szansę wyjść z Rady z niezłą ilością zasobów i/lub żołnierzy.

Każdy z doradców w Radzie Królewskiej zapewnie inne zasoby, albo też przydziela żołnierzy, punkty zwycięstwa czy też inne korzyści temu graczowi, który zdołał wpłynąć na niego w danej turze.

Gdy pięcioletni okres gry dobiegnie końca, zwycięzcą zostaje ten gracz, który w najlepszy sposób rozbudował przydzielone mu terytorium i najlepiej zadowolił króla za pośrednictwem jego Rady.

Zwycięstwo można uzyskać za pomocą wielu odrębnych strategii: czy zdecydujesz się na metodę militarną, nie zważając na gospodarkę i budynki zapewniające prestiż, czy też postanowisz zbudować wielką katedrę, aby uszczęśliwić króla? Czy wykorzystasz Gildię Kupiecką, aby uzyskać większe wpływy w Radzie, czy też postawisz na zrównoważony rozwój? 

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Chaos w Starym Świecie
219.00 PLN 183.90 PLN
Tikal PL
91.00 PLN
Imhotep
149.00 PLN 127.00 PLN
Roll for the Galaxy PL
189.90 PLN 166.00 PLN
Oprogramowanie sklepu wykonane przez PROGLOBAL